Update Kindervang 12/2024

Samenwerking met Onze Opvang

mijnplein werkt samen met 'Onze Opvang'. Deze organisatie biedt zelf géén kinderopvang aan. Wel helpen ze ons om zelf kinderopvang in eigen beheer te kunnen organiseren. Voor onze opvang zijn zij ons financiële-, personele-, en salarisadministratiekantoor, ouderadviespunt, applicatiebeheerder én beleidsadviseur ineen.
 

Inschrijven van je kind(eren)

Ons LRK-nummer is toegekend! Een langverwachte mijlpaal die het nu mogelijk maakt om je kind(eren) in te schrijven.
LRK-nummer kinderopvang: 266271935
LRK-nummer BSO: 309079202
Inschrijven kan hier. We vragen je om je kind(eren) zo snel mogelijk in te schrijven. Het liefst nog voor de kerstdagen. We beseffen ons dat dit verzoek erg kort dag is, maar hopen op je medewerking! Zodra je je kind(eren) hebt ingeschreven ontvang je een inschrijfbevestiging en daarna een plaatsingsbevestiging/contract zodat je kind(eren) op 6 januari kunnen starten.
Heb je hulp nodig bij de inschrijving of heb je vragen? Neem dan contact op met: Buitenschoolse opvang: 088 3303842
Kinderopvang en peuterwerk: 088 3303841

Contract

Nadat je je kind(eren) hebt ingeschreven krijg je een plaatsingsovereenkomst toegestuurd. Deze kan digitaal ondertekend worden. In deze plaatsingsovereenkomst staan o.a. het LRK nummer, het uurtarief en het aantal uren per maand. Deze gegevens heb je nodig om bij toeslagen.nl de wijzigingen door te geven. De belastingdienst geeft aan dat je binnen 4 weken (eind januari) wijzigingen door moet geven.
 

Automatische incasso

De facturatie gaat straks op basis van voorfacturatie. Dit betekent dat we op of rond de 27e van elke maand de factuur incasseren voor de opvang van de komende maand. Omdat we op zo'n korte termijn nog geen automatische incasso kunnen organiseren, ontvang je voor de maand januari en februari één factuur rond 20 januari. We vragen je op deze factuur handmatig over te maken. We verwachten dat op 27 februari de automatische incasso kan plaatsvinden voor de maand maart.

Communicatie met ouders

Nadat je de plaatsingsovereenkomst hebt getekend krijg je een e-mail met een wachtwoord om in te loggen in onze ouderapp: Jaamo. Hierin vind je de plaatsingsovereenkomst, kun je facturen inzien, ruildagen aanvragen, je kind afmelden, extra dagen aanvragen, etc. Ook blijf je op de hoogte van de dagen van je kind(eren).
Voor vragen over bijvoorbeeld je contract, ruildagen, extra dagen en facturen kun je ook telefonisch en per e-mail contact opnemen.
mijnplein@onzeopvang.nl Buitenschoolse opvang: 088 3303842
Kinderopvang en peuterwerk: 088 3303841
Hier vind je een antwoord op veelgestelde vragen van ouders/verzorgers.
 


Voor contact met de opvanglocatie van je kind(eren), bijvoorbeeld bij ziekte van je kind, kun je telefonisch contact opnemen en per mail. Wij zullen het nieuwe mobiele nummer en mailadres na 1 januari met u communiceren.
 

Ruildagen

We zijn in afwachting van een overzicht van opgebouwde ruildagen bij Dreamzzz. Mocht dat voor jou het geval zijn, dan vind je deze ruildagen straks terug in de ouderapp.

Wachtlijsten

Inmiddels hebben we inzicht in welke kinderen op welke dagen op de wachtlijst staan. In januari nemen we contact op met alle ouders/verzorgers van de wachtlijst.
 

Team vanaf januari

Vanaf 6 januari vind je Alina, Evelien en Marieke op de groep, aangevuld met tijdelijke nieuwe gezichten. We stellen deze nieuwe collega's op een later moment aan jullie voor. We starten deze week met de werving voor nieuwe, vaste collega's.

Save the date: officiële opening!

Op 6 januari openen we voor het eerst de deuren van de Sancta Maria-kinderopvang. Een feestelijk moment! Ook organiseren we een officiële opening waarvoor we je alvast van harte uitnodigen. Zet dinsdag 11 februari om 17.00 uur daarom alvast in je agenda.