Levende Kerststal

06-12-2019
Woensdagavond 18 december vieren we samen met alle kinderen, ouders, leerkrachten en andere belangstellenden Kerstavond. Het zal erg sfeervol worden met muziek van het More Music Orkest en het zangkoor uit Lettele. Vanaf 18.00 uur zullen de midwinterhoornblazers te horen zijn in het dorp en rond 18.30 uur is er een lampionnenoptocht. Deze tocht komt uit bij de levende Kerststal op het schoolplein van Basisschool Sancta Maria met levende dieren, Maria, Jozef en kindje Jezus. Rond 19.15 uur wordt het Kerstverhaal verteld en gespeeld door de leerlingen van groep 7. Aansluitend is er buiten op het plein een gezellig samen zijn met glühwein, warme chocolademelk en wat lekkers. We nodigen u van harte uit deze avond bij te wonen en een kijkje te komen nemen bij de Levende Kerststal in Lettele.